مبلمان منزل را چگونه تمیز کنیم؟
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

 

همه ما عاشق سیب زمینی نیمکت بودن هستیم اما سرگرم کردن روی مبل کثیف سرگرم کننده نیست. با گذشت زمان ، خرده ریزها ، جوش شیرین ریخته شده ، موهای حیوانات خانگی ، خاک و روغن از روی دست و پاهای شما روی کاناپه شما جمع می شود و آن را کرکی نشان می دهد. جای نگرانی نیست در اینجا نحوه تمیز کردن کاناپه به گونه ای است که برای تماشای یک فصل کامل از برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود آماده است.

 

1. خلاuum. از خلا hand دستی یا ضمیمه قلم مو بر روی خلا خود استفاده کنید تا زباله ها و آلودگی های سطح مبل را تمیز کنید. شکافهایی را که موهای حیوان خانگی ، خرده مواد غذایی و آلودگی آنها جمع می شود ، تمیز کنید. اگر کوسن ها متصل نیستند ، آنها را برداشته و دو طرف را با جاروبرقی جارو کنید. اگر موهای حیوانات خانگی زیاد است ، از یک غلتک پرز استفاده کنید تا موهایی را که خلا the نمی تواند از بین ببرد.

 

2. قسمت های چوبی یا فلزی را تمیز کنید. پایه های مبل و سایر قسمتهای غیر پارچه ای مبل را با محلول آب گرم و صابون ظرف مایع پاک کنید.

 

3. نوع پارچه ای را که با آن سر و کار دارید مشخص کنید. برچسب را روی کاناپه پیدا کنید و دستورالعمل های تمیز کردن روتختی را بخوانید. در اینجا کدهای موجود در برچسب ها وجود دارد:

 

WS: از یک شوینده ملایم با خلا steam بخار یا یک شوینده تمیز کننده خشک استفاده کنید

S: فقط از شوینده خشکشویی استفاده کنید.

X: فقط از خلا استفاده کنید. بدون آب

W: برا4. لکه ها را پاک کنید. دانستن نحوه تمیز کردن کاناپه به معنای دانستن نحوه پاک کردن لکه ها است. شما می توانید از یک تمیز کننده تجاری استفاده کنید یا می توانید تمیزکننده های خود را از مواد طبیعی که در آشپزخانه دارید تهیه کنید. پاک کننده های خانگی ارزان تر و مهربانتر از زمین هستند. در اینجا نحوه تمیز کردن مبل ، بر اساس نوع پارچه آورده شده است:

 

برای تودوزی پارچه ، 1/4 فنجان سرکه ، 3/4 آب گرم و 1 قاشق غذاخوری برای صابون ظرف یا صابون کاستیل مخلوط کنید. درون یک بطری اسپری قرار دهید. منطقه کثیف شده را غبارآلود کنید. با پارچه نرم تا زمانی که لکه برطرف شود ، اسکراب کنید. برای پاک کردن صابون از پارچه دوم مرطوب با آب تمیز استفاده کنید. با حوله خشک کنید.

برای تودوزی چرم ، 1/2 فنجان روغن زیتون را با 1/4 فنجان سرکه مخلوط کرده و درون بطری اسپری قرار دهید. تمیز کننده را روی سطح کاناپه اسپری کنید و با یک پارچه نرم جارو بزنید.

برای روکش مبلمان مصنوعی ، 1/2 فنجان سرکه ، 1 فنجان آب گرم و 1/2 قاشق غذاخوری صابون ظرف مایع یا صابون کاستیل را در یک بطری اسپری مخلوط کنید. ناحیه کثیف شده را آغشته کرده و با پارچه ای نرم بکشید تا لکه از بین برود.

5- اجازه دهید کاناپه خشک شود. با استفاده از حوله ، آب اضافی موجود در سطح مبل را خیس کنید. بگذارید هوای مبل خشک شود. اگر مرطوب است ، ممکن است بخواهید یک فن جعبه ای تنظیم کنید که برای خشک شدن سریع به سمت مبل است. آب می تواند باعث کپک زدگی کوسن ها و پارچه شود.ی تمیز کردن آن می توانید از آب استفاده کنید

 





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: